Az elmúlt néhány évben sikerült elérni azt a kritikus tömeget, aminek köszönhetően ha valaki elég ügyes, már itthon is meg tud élni YouTuberként. Nagyon sok fiatalt vonz a szakma, és míg egyesek az álmaik megvalósítását, mások rengeteg pénzt látnak benne. És ez nemcsak nálunk van így.
Tegnap volt az Apollo 11 fellövésének 50. évfordulója, ennek apropóján kérte meg a LEGO a The Harris Poll közvéleménykutató csoportot, hogy kérdezzenek meg 3000 gyereket az Egyesült Államokban, Kínában és az Egyesült Királyságban, hogy mennyire érdekli őket az űrkutatás.
A "mi akarsz lenni ha nagy leszel" kérdésre Kínában az asztronauta kapta a legtöbb szavazatot, a nyugati országokban viszont messze az utolsó helyen végzett, miközben a vlogger/youtuber kapta a legtöbb szavazatot: minden harmadik gyerek el tudja magát képzelni videósként. Azért nem teljesen hagyja őket hidegen az űrutazás, hiszen a megkérdezettek 75%-a szerint az emberiség egyszer az űrben vagy egy másik bolygón fog élni, és ők maguk is szívesen mennének el ide.
Valószínűleg nem a Gyulaházán épülő űrközpont fogja meggyőzni a magyar gyerekeket arról, hogy asztronauták legyenek.