Hirdetés

Guild Wars: Eye of the North

|

Sokáig kellett rá várni: miközben a Guild Wars előző kiegészítői, a Factions és a Nightfall félévenként váltották egymást, addig az Eye of the North majd nem egy évig cincálta a GW fanok idegeit. Most végre megérkezett, de vajon megérte miatta számolni a napokat?

Hirdetés

Az Eye of the North a Guild Wars első „igazi" kiegészítője, ugyanis az előző részekkel ellentétben szükség van hozzá az alapjátékra is, sőt, a kalandoknak csak és kizárólag húszas szinttől lehet nekivágni. Aki tehát most először próbálná ki a Guild Wars világát, az most hoppon marad, ha csak ezt a részt vette meg. Ez az egyetlen komolyabb negatívum azonban az Eye of the North-ban, amely éppolyan elsőrangú darab, mint a korábbi részek.

 


Földrengés rázza meg a világot...
A játék sztorija szerint a Guild Wars világának különböző területeit földrengés rázza meg és hőseinket felkérik, hogy nyomozzák ki a katasztrófa által megnyílt barlangokat. Hőseinkkel hamarosan két új, eddig ismeretlen fajjal találkozunk: a Nornokkal, akik fél-óriások és Tyria eddig fel nem fedezett vidékéről származnak, illetve az Asurákkal, a barlangokban élő mágikus lényekkel, akik mellesleg feltűnően hasonlítanak Stich-re, a Lilo and Stich rajzfilmekből és játékokból. Az igazi poén, hogy ez a két faj játszható is lesz majd, azonban sajnos még nem most, hanem csak a Guild Wars 2-ben, vagyis a készítők csak azért rakták most bele a játékba őket (egy pár óra játékidő után eltűnnek), hogy még jobban várjuk a GW 2-őt. Ügyes...

 


Rövid, de „velős"
A főtörténet innentől kezdve igen igényesen ki van dolgozva, viszont sajnos elég hamar véget ér - még akkor is, ha figyelembe vesszük, hogy ez csak egy kiegészítő. Szerencsére rengeteg mellékküldetésben vehetünk részt, illetve jópofa újítás, hogy mini-játékokkal is elszórakoztathatjuk magunkat. Az egyik ilyen a törpe bokszolás, a másik pedig a „polymock", amely az asuranok játéka és feltűnően emlékeztet a Pokemon kártyajátékokra. Három lénnyel kell játszanunk az MI kreatúrái ellen és mindegyik saját képességekkel rendelkezik. Nagyon vicces és szórakoztató minijáték, és könnyen rákaphatunk,ha nem vigyázunk...

 


Dögösebb, mint valaha
Bár a játék már egy három évvel ezelőtt kifejlesztett motort használ, az Eye of the North mégis még mindig a legszebb MMORPG, amit valaha is láttunk. A bejárható északi területek nemcsak szemkápráztatóan gyönyörűek, hanem sokkal tágasabbak is, mint az előző részekben. Aki aktívan World of Warcraftozik, az területek a kidolgozásában némi hasonlóságot vél majd felfedezni , de a szebb grafika révén tagadhatatlanul a GW a favorit ezen a téren.
A nagyszerű megjelenítés mellett ismét Jeremy Soule fülbemászó muzsikáját hallhatjuk, aki jobban elemében van, mint valaha. A zenerészekre nincs is jobb szó, mint hogy epikus: van rá egy tippem, hogy Soule mester ismét valamilyen díjat szakít majd le ezekkel a dallamokkal.

 


Viszlát a Guild Wars 2-ben!
Bár az Eye of the North a Guild Wars kiegészítők utolsó darabja, remek ötlet a készítőktől, hogy a megszerzett fegyvereket, páncélokat és sok egyéb cuccot viszontláthatjuk majd a következő részben. Igaz, ott majd új hőst kell indítanunk, ám azok, akik megvették az Eye of the North-szt, nem kezdő, ócska felszerelésben, hanem régi hősük szerkójában kezdhetik kalandjaikat.

 



Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)