A Grand Theft Auto V online részének legújabb DLC-je, a Doomsday Heist a nevéhez hűen egy egészen eltúlzott sztorielemekkel megtűzdelt új küldetéssorozatot is hozott, de akármennyire is élvezik ezeket a tartalmakat, a patch egy másik újdonságától elég sokan kiakadtak. Az Orbital Cannon egy többnyire ellenszer nélküli fegyver, ami ráadásul sok szempontból a csalók dolgát könnyítette meg.
Az ágyú piszok erős, hiszen azoknak a helyszíneknek a kivételével, ahol nem lehet fegyvereket használni - ilyenek a játékos karakterének lakása vagy bunkere - bárhol, még beltéren vagy egy híd alatt is azonnal megöl bárkit. Ezt azzal próbálta kiegyensúlyozni a Rockstar csapata, hogy csak egy 48 perces cooldown után süthetjük el megint, illetve ezért az élményért fizetnünk kell, nem is kevés játékbeli pénzt. Egy normál lövés 500 ezer ingame dollárba kerül, ennek a másfélszereséért pedig a GTA Online szuperfegyvere automatikusan be is méri a célpontunkat. A csapás elszenvedőjeként viszont rendkívül idegesítő a fegyver, hiszen semmi nem figyelmeztet a közelgő halálunkra és nem is igazán tehetünk ellene semmit.
A játékosok olyan esetekről számolnak be, hogy akkor is kilőtték már őket az ágyúval, amikor hosszú idő alatt összegrindolt cuccokat szerettek volna eladni. Illetve ahogy az alábbi videókon láthatjátok is, olyan közösségi események, mint például egy autós találkozó, szaftos célpontot nyújtanak a Grand Theft Auto V új játékszerének, így valószínűleg a közösen játszó játékosokra még gyakrabban lőnek majd ártó szándékú társaik.
A fegyver elsütésének magas költsége ráadásul azért is zavaró, mert elsősorban azoknak a kezébe ad nem kevés hatalmat, akik csalással vagy a játékbeli mikrotranzakciók segítségével jutottak játékbeli pénzhez, amit értelemszerűen szintén nem vett jó néven a játék közössége. Ráadásul a GTA V egy glitchének köszönhetően néha meg is lehet kerülni a hosszú cooldownt, ami tovább rontja a helyzetet.