Sokan mondták/mondtátok, és érintőlegesen mi is utánajártunk már a PC-s Grand Theft Auto IV bug-lexikonjának VRAM címszavát érintő problémáknak. Röviden összefoglalva ez úgy néz ki, hogy 512 megabyte-nál kevesebb (<=256) videórammal rendelkező grafikus kártyából gyakorlatilag lehetetlen kicsikarni a teljes értékű játékélményhez szükséges framerate-et. Mert Liberty City talán túlságosan is élethűre sikeredett, hisz minden egyes grafikai minőségjavítást célzó lépésünkért súlyos árat kell fizetnünk - VRAM-ban. Ez azt jelenti, hogy ha a grafikai beállítások összes értékét a lehető legalacsonyabbra állítjuk, akkor az 210 megabyte-nyi helyet követel magának videókártyánkon, a másik végletnél pedig -tehát amikor minden csontig van húzva- ennek a hétszeresét, másfél (!) gigányi videóramért szomjaz(na). Nem semmi! Hogy ezekről saját szemünkkel is meggyőződjünk, a maxra húzott játék alá tettünk egy 4850/512-es, egy 8800GTX/768-as és egy 4870/1GB-os kártyát, majd kitöröltük a csipát a szemünkből. Az eredményt alant láthatjátok.