Teljesen mindegy, milyen fedősztorival rukkolnak elő az Obsidian illetékesei, meggyőződésünk, hogy az ötletgazda gyerekkorában túl sokszor látta a Drágám, a kölykök összementek! című családi mozit, és egészen mostanáig dédelgette magában az álmot, hogy egyszer majd anélkül szagolhatja alulról az ibolyát, hogy ahhoz be kellene adnia a kulcsot.
Megannyi sztoriközpontú szerepjáték után éles váltásnak tűnne a Grounded, ha nem emlékeznénk arra, hogy az Obsidian korábban is kikacsintott már a multiplayer játékok világára, példának okáért az Armored Warfare című tankos alkotással. A fentebb említett Disney-klasszikus ihlette túlélőjáték azért sok szempontból újdonság a csapat számára, kezdve a négyfős cooppal, folytatva a gyűjtögetéssel és parkácsolással, befejezve a bázisépítéssel. Maga a történet egyelőre kimerül a félresikerült tudományos kísérlet kliséjében, de később akár meglepetéssel is szolgálhat.
A Grounded meglepően hamar, már július 28-án elrajtol, de korai hozzáférésben, ami azt jelenti, hogy a teljes sztori nagyjából 20 százalékát ismerhetjük csak meg a kezdeti időszakban. Persze a crafting és a bázisépítés alapjai ekkor már a helyükön lesznek három eltérő játéktérrel és a nyolclábúaktól sikítófrászt kapó játékosok kedvéért az arachnophobia móddal együtt. Az Obsidian úgy kalkulál, hogy valamikor 2021 folyamán tudja ténylegesen befejezni a játékot, melyhez fokozatosa adagolja majd a megjelenést követően a sztoriküldetéseket, valamint a további helyszíneket, rovarokat és barkácsolni valókat.
Ti kipróbáljátok majd, hogy milyen érzés a hangyánál is apróbbnak lenni?