Egy teljes árú játék egy ideje már nem 60 dollárba vagy annak a regionális megfelelőjébe kerül, de a különbözetet áremelés helyett a DLC-k és különleges kiadások áraként, legújabban pedig mikrotranzakciók formájában igyekeznek begyűjteni a kiadók. Legutóbb a Middle-earth: Shadow of War kapcsán ráncoltuk emiatt a szemöldökünket (bár ott legalább nem a pénztárcánk erőszakos nyitogatása volt a cél, de a farmolós szisztéma adott), de a Gran Turismo Sport esetében szerencsére nem lesz erre szükség.
Erről nemrég a Polyphony Digital ügyvezető igazgatóját, Yamauchi Kazunorit kérdezték meg egy Malajziában rendezett playstationös eseményen. A dizájner, aki a való életben is szokott versenyezni, kategorikusan tagadta, hogy bármilyen mikrotranzakció kerülne a következő játékukba, ami kifejezetten jó hír.
Ezzel nem csak a GT6-ban bevezetett fizetési rendszertől válnak meg (igaz, ott ingyenes DLC-ket kínáltak cserébe), hanem azt is elmondhatják magukról a Gran Turismo Sport készítői, hogy a konkurenciánál kedvezőbb ajánlattal várják a gamereket. Egy ideje a rivális Forza-szériában is vannak mikrotranzakciók, ami alól nagy valószínűséggel az októberben megjelenő hetedik rész sem lesz kivétel.
Ti melyik megoldást preferáljátok, a fizetős DLC-ként érkező autókat, vagy a farmolásra késztető, de ingyenes tartalmakat kínáló rendszereket?