A Google Stadiában benne volt a potenciál, hogy átalakítsa a gaming piacot, ehelyett sajnos csak egy igen nyögvenyelős startot tudott elkönyvelni magának a cég, ráadásul azóta sem megy minden zökkenőmentesen. Nemrég jelentette be a Google, hogy rengeteg új játékkal bővül a szolgáltatás - köztük exkluzív címekkel -, viszont azóta csend honol a vállalat háza táján, aminek érthetően nem örülnek a felhasználók.
Mivel a Stadia egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, a Google-nek most komoly lépéseket kell tennie, ha nem akarja, hogy az egész platform az általános érdektelenség mocsarába fulladjon. A helyzetükön nem segít az sem, hogy elégtelen a közösséggel folytatott kommunikáció, így érthetően nő a csalódott játékosok frusztrációja. A cég egyik képviselője most egy kis magyarázatot adott arra, hogy miért nem érkeznek a bejelentések a beígért 120 játékról:
"Megértjük, az igényt, hogy több részletet szeretnétek hallani a játékokról. Végül is erről szól ez az egész: a játékokról. Természetesen nem a Stadia csapata jelenti be mind a 120 címet, mivel szeretnénk meghagyni a fejlesztőknek a lehetőséget, hogy maguk árulják el, milyen platformokon fognak feltűnni a játékaik - pont ahogy mi tesszük majd az exkluzív Stadia tartalmakkal."
Ezután részletezte, hogy egy bejelentés ezer tényezőtől függhet, többek között betervezett promócióktól, eseményektől, az adott játék állapotától, a részvényesek igényeitől és így tovább. Emellett hozzátette azt is, hogy hamarosan hallani fogunk a Stadia exkluzív címekről. Mi drukkolunk, hogy sikerüljön felrántani a zuhanó gép orrát, de ehhez a Google-nek muszáj lesz betartania az ígéreteit.