Hirdetés

God of War - egyetlen vágás sem lesz a játékban

|

Nemhogy töltőképernyők nem lesznek, de akár az egész sztorit is végignyomhatjuk úgy, hogy egy pillanatra sem áll le a kamera.

Hirdetés

The Order 1886 mosta el először igazán a határokat játékmenet és átvezető között, aminek következtében sokszor percekig bámultuk értetlenül a karaktert, mert annyira szép volt a látvány, hogy azt hittük, még mindig tart az cinematic.

Hirdetés

Dori Arazi és csapata azt tűzték ki célul, hogy még ennél is észrevehetetlenebb legyen az átmenet, és az egész játék egyetlen hosszú, vágatlan felvétel legyen. Ehhez persze az kellett, hogy tökéletesen tervezzék meg a jeleneteket és a kamera mozgását, hiszen nem lehet mindig mindent totálban adni, a kemény munkának azonban meglett az eredménye: hacsak nem dobjuk fel a bakancsot, az egész játékot végignyomhatjuk egyetlen töltés vagy vágás nélkül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)