Hirdetés

God of War - akár az ősi egyiptomban is játszódhatott volna

|

Ma már tudjuk, hogy bejött a God of Warnak a norvég tematika, de a tervezéskor még mindenki bizonytalan volt: a játék akár az egyiptomi, inka vagy hindu mitológiára is épülhetett volna.

Hirdetés

A God of War csapatának feje, Cory Barlog tartott előadást a Devcomon Kölnben, és elmesélt néhány érdekességet az akció RPG-ről. Megtudtuk többek között, hogy a tervezési szakaszban például több tematika is előkerült.

Hirdetés

Felkerült a tervezőasztalra az egyiptomi, inka és hindu mitológia is. Végül az egyiptomi és norvég témák között 50/50 százalékos volt a csapat megoszlása. A döntőszót Barlog mondta ki, aminek mind tudjuk, hogy mi volt a vége: siker. Ettől függetlenül az egyiptomi téma annyira népszerű volt a csapaton belül, hogy már koncepciós anyagok is készültek azzal kapcsolatban.

Egy kis infórmorzsát Atreusról is kaptunk, akinek ötlete először sokakat megrémített. A lenti képen láthatjuk a korai karakterterveket.

Barlog elmesélte azt is, hogy a fejlesztés alatt három évnyi tartalmat raktak össze, de csak kettő került be a játékba. A "mit vágjunk ki, mit tartsunk meg" egy állandó vitatéma volt a fejlesztés alatt. Barlog hozzátette, hogy ebben nagyon sokat segítettek a producerek.

Minden jel szerint jó döntéseket hoztak a srácok, mivel a God of War átütő siker lett, mind kritikailag, mind a pénzügyileg. Tesztünket itt olvashatjátok róla, ha kimaradt, mindenképpen érdemes tenni vele egy próbát!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)