A God of War csapatának feje, Cory Barlog tartott előadást a Devcomon Kölnben, és elmesélt néhány érdekességet az akció RPG-ről. Megtudtuk többek között, hogy a tervezési szakaszban például több tematika is előkerült.
Felkerült a tervezőasztalra az egyiptomi, inka és hindu mitológia is. Végül az egyiptomi és norvég témák között 50/50 százalékos volt a csapat megoszlása. A döntőszót Barlog mondta ki, aminek mind tudjuk, hogy mi volt a vége: siker. Ettől függetlenül az egyiptomi téma annyira népszerű volt a csapaton belül, hogy már koncepciós anyagok is készültek azzal kapcsolatban.
Egy kis infórmorzsát Atreusról is kaptunk, akinek ötlete először sokakat megrémített. A lenti képen láthatjuk a korai karakterterveket.
Barlog elmesélte azt is, hogy a fejlesztés alatt három évnyi tartalmat raktak össze, de csak kettő került be a játékba. A "mit vágjunk ki, mit tartsunk meg" egy állandó vitatéma volt a fejlesztés alatt. Barlog hozzátette, hogy ebben nagyon sokat segítettek a producerek.
Minden jel szerint jó döntéseket hoztak a srácok, mivel a God of War átütő siker lett, mind kritikailag, mind a pénzügyileg. Tesztünket itt olvashatjátok róla, ha kimaradt, mindenképpen érdemes tenni vele egy próbát!