Ugyan a tavalyi leleplezéshez hasonló meglepetést idén nem okozott a játék, a Sony felhozatalának egyik leglátványosabb darabja így is a God of War volt. Cory Barlogot többen ki is faggatták a játékról, például Kratos fegyvereiről, ő pedig készségesen mesélt.
A Eurogamer munkatársával például azt vitatta meg, mennyire vágyott rá, hogy gyökeresen megújítsa a God of Wart az új epizódban. Többek között az eredeti trilógia filmes látványvilágát is át szeretné formálni.
"A célunk az, hogy egy sokkal személyesebb történetet meséljünk el. A God of War hagyományosan ezekről a távoli, filmszerű kameraállásokról ismert. De ha alaposan meg szeretnéd ismerni a szereplőket, érdekesebb lenne, ha közelebb mennénk. A film nyelve kameraváltásokból áll, ott így kommunikálnak. De a játékok mások. Nincs igazán erre szükségünk, de használjuk a kameraváltásokat, mert ezt a nyelvet ismerjük"
- mondta Barlog.
Ő viszont a God of War sok más hagyományával együtt ezt is fejére fordítja és egyetlen szemszögváltás nélkül próbálja meg megmutatni a játékosoknak Kratos legújabb történetét. Ez viszont nem jelenti azt, hogy végig mi irányítjuk majd a kamerát. A rendező elmondása szerint ezzel is kísérleteztek, de néhány pillanatról úgy gondolták, mindenképpen látnunk kell, így ilyenkor ezt kötelezően megmutatják majd. A Sony Santa Monica szakembere szerint így természetesebb élményt nyújt majd a játék és ugyan Kratos nem lesz minden pillanatban a képben, mindig tudni fogjuk, hogyan kötődnek hozzá az események.
Ti mit gondoltok erről a nem mindennapi megoldásról?