A többjátékos módozatok hiányát az elsőbbséget élvező konzolos változatok tökéletesítésével magyarázta a Threewave Software ügyvezető igazgatója. Fontos megjegyezni, hogy a Ghostbusters fejlesztésével összesen két stúdió foglalkozott: az imént említett Threewave Software kezeskedett egyjátékos kampányért, velük párhuzamosan a Terminal Reality csapata kalapálta a többjátékos módozatot.
Dan Irisih ügyvezető igazgató nyilatkozata szerint a fejlesztésekben résztvevő vállalatok mindenképpen multiplayer támogatással kívánták útjára bocsájtani a Szellemirtókat, azonban erőforrásaikat a konzolos variánsok elkészítésére fordították. Előzetes elképzéseiknek megfelelően haladtak a Ghostbusters munkálataival, azonban a többjátékos módozatok esetében felmerültek bizonyos problémák. Feltételezhetően pénzügyi, illetőleg a fejlesztésekre fordítható időkerettel és munkaerő-kapacitással kapcsolatos akadályokba ütköztek, mivel a „rendelkezésre álló erőforrásaink elégtelennek bizonyultak ahhoz, hogy egyidejűleg dolgozzunk a különböző platformok multiplayer összetevőin” – mondta Dan Irisih.