Hirdetés

Ghostbusters - Feláldozták a PC-s verzió többjátékos módját

|

Hatalmas közfelháborodást eredményezett a Ghostbusters asztali rendszerekre kihegyezett verziójából kiszakított multiplayer támogatás ténye.

Hirdetés

A többjátékos módozatok hiányát az elsőbbséget élvező konzolos változatok tökéletesítésével magyarázta a Threewave Software ügyvezető igazgatója. Fontos megjegyezni, hogy a Ghostbusters fejlesztésével összesen két stúdió foglalkozott: az imént említett Threewave Software kezeskedett egyjátékos kampányért, velük párhuzamosan a Terminal Reality csapata kalapálta a többjátékos módozatot.

Dan Irisih ügyvezető igazgató nyilatkozata szerint a fejlesztésekben résztvevő vállalatok mindenképpen multiplayer támogatással kívánták útjára bocsájtani a Szellemirtókat, azonban erőforrásaikat a konzolos variánsok elkészítésére fordították. Előzetes elképzéseiknek megfelelően haladtak a Ghostbusters munkálataival, azonban a többjátékos módozatok esetében felmerültek bizonyos problémák. Feltételezhetően pénzügyi, illetőleg a fejlesztésekre fordítható időkerettel és munkaerő-kapacitással kapcsolatos akadályokba ütköztek, mivel a „rendelkezésre álló erőforrásaink elégtelennek bizonyultak ahhoz, hogy egyidejűleg dolgozzunk a különböző platformok multiplayer összetevőin” – mondta Dan Irisih.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)