Habár egy pár hete már a végleges Ghost Recon Online release is elérhető, az Ubisoft még mindig nem teljesen elégedett azzal, ahogyan a játék egyes hardvereken teljesít. A játék fejlesztésekor az egyik cél az volt, hogy minél szélesebb körben játszanak vele az emberek, ami egyébként nem csak a free-to-play, hanem bármely más címnél is fontos szempont szokott lenni. Ennek a célnak az eléréséhez az egyik legfontosabb szempont, hogy a gyengébb hardverrel rendelkező játékosoknak se kelljen diavetítést bámulniuk egy-egy csata közben, hanem akár laptopról is futtatható legyen. Jesse Knapp, a Ghost Recon Online vezető tervezője nyíltan és őszintén beszélt arról, hogy a csapat nem elégedett azzal, ahogyan a játék fut egyes gépeken.
"Ingyenesen játszható játékként szeretnénk, ha minél több ember játszanak, és mindannyian élvezhető sebességgel tegyék ezt. Tervezési szempontból ez annyit jelent, hogy mindig is a hardverek széles spektrumának támogatására törekedtünk, például arra, hogy a laptoppal rendelkezők is megkaphassák a megfelelő játékélményt. Igaz, az is célunk volt, hogy HD-s játékot alkossunk, aminek viszont megvan a hardveres ára. Nem fogok hazudni, nem vagyunk elégedettek azzal, ahol most tartunk, de az online játékszolgáltatás egyik szépsége, hogy minden nap azon dolgozhatunk, hogy a Ghost Recon Online egyre jobb legyen. Aki esetleg nem ismerné, annak emlékeztetőül a játék minimális gépigénye:
- Operációs rendszer: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1,
- Processzor: Intel Pentium D 2.66 Ghz/AMD Athlon64 X2 3600+
- Memória: 2 GB Windows XP / 3 GB Vista és Windows 7 esetén
- DirectX 9.0c
- VGA: 256 MB DirectX kompatibilis, Shader Model 3.0
- Hangkártya: DirectX 9.0c kompatibilis
- 6 GB HDD