Közeledünk a jelenlegi konzolgeneráció végéhez, ám elméletileg még a friss masinák megérkezése előtt kapunk egy ígéretesnek tűnő PlayStation 4-exkluzívot, a Sucker Punch műhelyében készülő Ghost of Tsushimát. Most érkezett is egy csokornyi friss infó a kaland kapcsán, amelyek alapján még izgalmasabbnak tűnik a játék.
A májusi Official PlayStation Magazine hosszabban is foglalkozik majd a játékkal, ezért már most napvilágot látott róla néhány új részlet, amikről egy Hunbbel nevű felhasználó számolt be egy elég terjedelmes Reddit-bejegyzésben. A poszt szerint fontos lesz, hogyan döntünk majd az egyes helyzetekben a Ghost of Tsushimában, mivel az hatással lehet a társainkkal ápolt kapcsolatunkra is. Bizony, a mongolok elleni harc során több karakter is mellénk szegődik majd, és az is könnyedén megeshet, hogy valamelyikük ellenünk fordul, ha neki nem tetsző döntéseket hozunk meg utunk során.
A Ghost of Tsushima nyílt világával összefüggésben is jött néhány eddig nem ismert infó, így például kiderült, hogy kalandozásunk folyamán a játék számon tartja majd, hogy mennyi idő telt el a mongol invázió kezdete óta. Felfedezés közben pedig waypointok nélkül kell eligazodnunk, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy kizárólag a területekkel kapcsolatos ismereteinkre és bizonyos tereptárgyakra hagyatkozva járjuk majd be a vidéket. Hasonló megoldással találkoztunk az Assassin's Creed Odyssey-ben is, bár csak választható opcióként.
Fény derült továbbá arra is, hogy harc közben nemcsak a kardunkkal vagdalhatjuk ellenfeleinket, hanem például tapadós bombákkal és tüzes nyilakkal is meglephetjük őket. Egy grappling hook segítségével pedig észrevétlenül haladhatunk majd át például egy ellenséges táboron, magyarán lopakodhatunk is, ha a nyílt konfrontáció helyett csendesen szeretnénk elbánni ellenlábasainkkal.
Ha minden a tervek szerint alakul, akkor a Ghost of Tsushima június 26-án érkezik meg PlayStation 4-re. Ti várjátok már?