Hirdetés

Ghost of Tsushima - így készült a játék világa

|

A fejlesztők videóban mesélik el, hogyan próbálták meg hitelessé tenni a 13. századi japán körítést.

Hirdetés

Bár nagyon keveset tudunk róla, a Ghost of Tsushima már most a legjobban várt játékaink listájának előkelő helyén tanyázik, és valószínűleg csak egyre feljebb kúszik majd, ha a Sony marketinggépezete begyújtja a rakétákat.

Hirdetés

A sort most egy rövid, de annál hangulatosabb trailerrel nyitották, amiben a játék kreatív rendezője, Nate Fox mesélt egy kicsit a fejlesztésről. A csapat szerette volna a lehető leghitelesebben átadni a 13. századi hangulatot, ezért többször is elutaztak a játék helyszínéül szolgáló szigetre, illetve bevontak történészeket, nyelvészeket, sőt, még valláskutatókat is.

Nem az a céljuk, hogy egy minden elemében tökéletes korképet fessenek és pontról pontra ragaszkodjanak a történelemkönyvekhez, de rengeteget dolgoznak azon, hogy a hangulat felejthetetlen legyen.

Kíváncsian várjuk, mit tartogatnak nekünk a folytatásban.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)