Hirdetés

Gears of War 2 - a dolgok technológiai oldala

|

Tim Sweeney egy interjúban mesélt arról, hogy technológiai oldalról milyen újdonságokra számíthatunk a Gears of War 2-ben

Hirdetés

Sweeney sokkal reálisabb fényeket és fizikát ígér, valamint a renderelésen is javítanak. Elmondása szerint az Unreal Engine 3-ban még rengeteg a lehetőség, sokat fognak rajta javítgatni, és még két év múlva is számíthatunk számmottevő, eddig még nem látott újításokra. Egyik nagy céljuk például, hogy minél jobban elmossák a határokat az előre kódolt animációk és a valós idejű fizika által keltett hatások között.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)