Peter Molyneux (Lionhead), Hironobu Sakaguchi (Mistvale) és Dr. Ray Muzyka (Bioware) beszélik ki az RPG műfajt. Az RPG fejlõdésérõl: Sakaguchi úgy érzi, hogy a legnyilvánvalóbb változás az utóbbi három évtized során a grafikában történt, az RPG-k grafikájának a javulása nagy áldás, hiszen a részletes grafikával erõteljesebb érzelmi kapcsolatokat lehet kifejezni. Molyneux egyetért a vizuális változások fontosságával, azonban megjegyzi, hogy végsõ soron a cél még mindig az maradt, hogy megtapasztaljuk egy hõs kalandját. Muzkya szerint azonban az RPG-knek tartalmaznia kell úgynevezett alap pilléreket: Történet, karakter, felfedezés, módosíthatóságok és harc, ezek kapcsolódjanak szorosan egymásba, hogy elcsábítsa a játékost azzal, hogy egy feladat megoldása során felfedje a következőt.
GDC: Az RPG-k fejlődése
A 1UP közzé tett egy hírt, mely bepillantást enged a Game Developer Conference 2007: az RPG fejlődése című beszélgetésbe.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés