Hirdetés

Életjelet adott magáról az EA által lelőtt Star Wars rajongói játék

|

Az Electronic Arts és a LucasFilm alaposan keresztbe tett a rajongók által készített Battlefront III remake-nek, azonban a Galaxy in Turmoil fejlesztése nem állt le, folytatódik.

Hirdetés

Idén márciusban robbant be a hír, hogy jön a törölt Battlefront III szellemi utódja, a Galaxy in Turmoil az orosz illetőségű, lelkes modderekből álló Frontwire Studiosnak köszönhetően. A csapat feltett célja az volt, hogy felélesztik a Free Radical lelőtt projektjét és teljesen ingyenesen elérhetővé teszik azt a Battlefrontra régóta éhező rajongók számára. Az Unreal Engine 4-es játék fejlesztése azonban drasztikusan megváltozott, amikor az EA és a LucasFilm kötelezte őket, hogy állítsák le a munkálatokat a Star Wars jogok használata miatt.

A Galaxy in Turmoil készítői azonban mindezek ellenére sem adták fel a projektet, csak éppen egy átdolgozott, saját sci-fi világgal bíró, minden Star Wars elemtől mentes játékra álltak át, amely 64 fős multival és egyjátékos kampánnyal rendelkezik. Mivel az ingyenességet mindenképpen meg szerették volna tartani, ezért a közösséghez fordulnak majd támogatásért, csak megígérték, hogy előbb összehoznak egy játszható demót. Most ismét hallatott magáról a nagyszabású rajongói vállalkozás. A Frontwire vezetője, Tony Romanelli nemrég bejelentette, hogy terveik szerint a Galaxy in Turmoil teljes demója 2017 harmadik negyedévében érkezik és nem véletlenül ilyen sokára: 

Addig nem fogunk pénzt kérni, amíg nem tudjátok kipróbálni a demónkat és eldönteni, hogy hisztek-e eléggé a projektben ahhoz, hogy anyagilag támogassatok. Szóval biztosra kell mennünk, hogy annyi időt szánunk rá, amennyit csak lehetséges annak érdekében, hogy a demó felérjen a várakozásaitokhoz. Megnyugodhattok, a demóban benne lesz az egyjátékos sztori (amitől szerintem el fogtok szállni) és a többjátékos módok változatos pályákkal és járművekkel.

Romanelli egy e-mailben részletezte, hogy jó oka van az elhivatottságuknak. Noha az Electronic Arts megnehezítette a dolgukat a Star Wars jogok megvonásával - mert attól tartottak, hogy a játék megjelenése elvonhatja a figyelmet a saját Battlefrontjukról -, addig a LucasFilm támogatta és ösztönözte őket arra, hogy folytassák a munkát és tekintsenek a Battlefrontra inspirációként. 

A játék jelenlegi változata kombinálja a klasszikus Battlefront stílus különböző elemeit (a világűrtől a földig, Battlefront által inspirált játékmódok, stb.), amelyek keverednek a saját egyedi ötleteinkkel és koncepcióinkkal. A többjátékos verzióra a Battlefront 1 és 2 játékok 'spirituális utódjaként' tekintünk, míg az egyjátékos módot leginkább egy félig-lineáris kalandjátékként jellemeznénk. A játékos a saját tempójában fedezheti fel az új és eddig sosem látott galaxisunkat, miközben kapcsolatba léphet a körülötte levő világgal. A saját módunkon tisztelegni fogunk a Star Wars franchise előtt a játékban, ami boldoggá fogja tenni az igazi Star Wars rajongókat.

Romanelli mellesleg rámutatott arra, hogy mivel bukták a Star Wars nevet, ezért megnyílt előttük a lehetőség, hogy a távoli jövőben PC mellett Xbox konzolokra is megjelenjen a Galaxy in Turmoil (persze ingyenes letöltésként), jelenleg ugyanis tárgyalásokat folytatnak a Microsofttal. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)