Gabe szerint a Microsoft hatalmasat hibázott, amikor a DirectX 10-es technológiát csak és kizárólag az új operációs rendszerhez, a Windows Vistához készítette el, XP-re pedig biztosan nem fog elkészülni. Amióta a next gen konzolok meghódították a piacot, a fejlesztők főleg ezekre a gépekre fejlesztenek, ám az Xbox 360 és a PlayStation 3 sem rendelkezik például Shader Model 4.0 támogatással, így a fejlesztések során, ha PC-re is elkészítenek egy programot, akkor szinte biztos, hogy a DX10 nyomát sem fogjuk látni bennük. Ha csak DX10-el készítenének el egy játékot, akkor nagyon kevés játékost érhetnének el vele.
Az interjú végén a Half Life 2 Orange Box megjelenéséről is szó esett. A PC és Xbox 360 verziók október 12-én lesznek teljesen elérhetőek, de a Steam felhasználók már október 10.-én hozzájuthatnak majd a játékokhoz. A PS3 változatot egy másik csapat készíti és 2-3 héttel később adják majd ki.