Az Arkane Studios lopakodós produktuma levetve magáról misztikus álcáját megmutatta magát futás közben is a Bethesda legutóbb kiadott bemutatójában.
A mellékelt videóban Raphael Colantonio és Harvey Smith fejlesztők beszélnek a játék tulajdonságairól, és térnek ki bővebben a Dishonored hősének motivációjára, képességeire, lehetőségeire. Ide vonatkoznak a fejlesztők korábban viselkedési alternatívákról elhangzott szavai is:
"A célunk, hogy a játékos egy tökéletes szellemmé válhasson a játékban. Egy őrt el lehet hallgattatni úgy is, hogy mögé lopakodunk, és rásózunk a buksijára, de megtehetjük azt is, hogy megállítjuk az időt, és elosonunk mellette. Akinek ehhez van kedve, végig tudja játszani úgy a játékot, hogy soha nem fogja hallani a riadó hangját, és egyetlen embert sem öl meg. Mind a fő célok esetében, mind az orvgyilkosságoknál számos alternatív lehetőség kínálkozik majd arra, hogy elérjük a kívánt eredményt."
A Bethesda és az Arkane Studios lopakodós elemekkel megfűszerezett FPS-e 2012 folyamán mutatkozik be PC-n, PS3-on és X360-on egyaránt.