Már játszható az Assassin's Creed franchise legújabb része, a Mirage, amely eredetileg a Valhalla kiegészítőjének készült, aztán a Ubisoft meglátta benne a potenciált és visszatért vele egészen a széria gyökeréhez. Hogy érdemes volt-e ezt meglépnie, azt írott tesztben és videó formájában is megvizsgáltuk, összetett kérdés, vannak prók és kontrák egyaránt.
Az viszont biztos, hogy mint minden Assassin's Creed megjelenésénél, a Ubisoft most is bevetett mindent a marketing érdekében, például a OneRepublic még külön dalt is készített a Mirage-hoz.
Persze a kísérőzene nem szokatlan, az Imagine Dragons tudna róla mesélni, a Ubisoft PR-részlegének egy másik ötlete viszont sokkal szürreálisabb. A PC Gamer számolt be róla, hogy a kiadó egy újfajta légipostával kísérletezett: ikonikus ragadozómadarak - amelyek a franchise 15 éves történelmének minden egyes videojátékában szerepeltek - viszik házhoz a játékosoknak az Assassin's Creed Mirage egy-egy PlayStation 5-ös példányát, méghozzá a csőrükben tartva.
Az alábbi fotók be is mutatják az egyik szárnyast, aki eredetileg a látványos madárshowkat tartó, yorkshire-i Hawk Experience tagja, de ne számítsatok rá, hogy felváltják majd a postásokat:
A Ubisoft UK marketingigazgatója, Mark Slaughter szerint a ragadozómadarak az Assassin's Creed szinonimájává váltak az évek során a jellegzetes hangjuktól kezdve a tájakon való kecses átsiklásukig, és való igaz, már nem tudnánk elképzelni a magasból való leugrást az emlékezetes hangeffekt nélkül.