Az Unigine által készített grafikus motor egyik főbb ismérve, hogy a programozóknak sikerült azt végrehajtani amit a nagyobb játékfejlesztőknek egyelőre nem. Nevezetesen, hogy a progi gyorsabban megy DirectX10-en mint DirectX9-en. Azt ugye tudjuk, hogy a két DirectX verzió közötti a legnagyobb különbség a sebesség - elméletileg. A DX10 elsősorban nem a látványvilágot turbózza - ez látszik is legtöbbször - hanem a teljesítményre van jó hatással. Természetesen ehhez programozni is tudni kell, hiszen elméletileg egy DX10-et hardveresen támogató cuccon, iszonyatos sebességekre lennének képesek a játékok. Addig is amíg a kedves játékfejlesztők megtanulnak kódolni, nézegessük ezt a kis demót, ahol legalább süt a nap, és kék a tenger. Csak a bikinis csajok hiányoznak a teljes boldogsághoz. A programhoz Pixel Shader Model 3.0 szükségeltetik tehát - ATI X1 széria, vagy NVIDIA 6-os széria - ennél gyengébb hardveren sajnos nem indul. Az új verzió már támogatja a DirectX 10-1-es élsimítást, valamint helyesen ismeri fel az újabb NVIDIA kártyákat. Letölteni pedig lehetséges innen.
Frissült az Unigine grafikus tesztprogramja
Letölthető az Unigine Tropical demó legfrissebb változata, ami egy jó kis tesztprogramocska.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés