Sosem gondoltuk volna, hogy a Batman: Arkham Knight után közel 9, azaz kilenc évet kell várnunk arra, hogy új teljes értékű játékkal jelentkezzen a Rocksteady, miként arra sem számítottunk előzetesen, hogy az Arkham szériával közös univerzumon osztozó Suicide Squad: Kill the Justice League közelgő megjelenése lelkesedés helyett félelmet fog kiváltani belőlünk. Mindennek az oka, hogy a csapat elhagyta a járt utat, csak hogy bizonytalan kimenetelű vállalkozásba fogva (még) aktuális trendeket próbáljon meglovagolni.
Hogy ezt a Warner Bros. Games szorgalmazta-e, vagy a Rocksteady srácai vágytak rá, kétséges, hogy valaha is kiderül, mindenesetre az Igazság Ligája likvidálására Metropolisba küldött Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang és King Shark kalandja egy kooperatív fókuszú lövöldében öltött testet, amit ráadásul úgy terveztek meg, hogy kvázi szolgáltatásként működjön, sokáig lehessen bővítgetni, és persze azonnal működésképtelenné váljon, ha elmegy az internet az utcában. Az utóbbi problémát egyébként a megjelenést követően tervezi orvosolni a csapat, a sztori szálait offline módban is felgöngyölíthetjük majd.
A premierig egyébként nincs már sok hátra, február másodikán kerül rá sor PlayStation 5-ön, Xbox Series X|S-en, és persze PC-n is, így még maradt annyi idő a rajtig, hogy akinek szüksége van rá, egy kicsit felturbózza a gépét, például egy megfelelő méretű SSD-vel, ami csak a minap került be a frissített hardverkövetelmények közé. Emellett azt is tisztázták a fejlesztők, hogy mekkora felbontást és képfrissítési rátát takarnak a korábban csak minimumként és ajánlottként megszabott konfigurációk. Íme: