Szerencsére van annyira izgalmas a CS:GO, hogy friss tartalmak nélkül is képes legyen megtartani egy népes rajongótábort, de azért nyilván jó dolog, ha pozitív irányba változik a játék, vagy új skinek érkeznek.
Az Operation Riptide megérkezésével ismét frissült a Valve lövöldéje, amibe temérdek új kozmetikai cucc került, de nem csak ezek miatt érdemes visszanézni egy-két meccsre.
Az új operationnel együtt kaptunk friss pályákat, na meg vadonatúj skineket és matricákat is. A Valve átdolgozta a missziók működését, és azok is örülhetnek, akiknek eddig túl hosszúak voltak a kompetitív meccsek. Most már ugyanis van arra lehetőség, hogy rövidebb, maximum 16 körös összecsapásokban vegyünk részt. Emellett a Deathmatch módot is jobban testreszabhatjuk, és jelszóval ellátott szervereket is létrehozhatunk, ha csak a pajtásokkal játszanánk.
Némi változáson esett át a játék egyik legismertebb pályája, a Dust II is, aminek hála a CT oldal játékosai nagyobb biztonságban érezhetik magukat, miközben a B site-ra igyekezve átszaladnak a középső ajtó előtt. Apróságnak tűnhet, de az igazság az, hogy a pálya korábbi verzióján gyakran előfordult, hogy valaki már a kör első másodperceiben elhullott egy ügyesen célzó terrorista miatt, és olykor még az ajtó sem jelentett akadályt a golyó számára.
Említést érdemel még a megújult M4A1-S, ami többet sebez testre, illetve a szintén átalakult Desert Eagle, ami pedig kevesebbet. Olcsóbb lett a Duel Berettas pisztolypár, a casual hostage pályákon már pajzzsal is csatába vonulhatnak a CT-k, illetve most már a megvásárolt gránátokat is eldobhatjuk csapattársaink számára.
Több friss kollekciót hozott az Operation Riptide, ami azt jelenti, hogy már megint rengeteg új skint és matricát találunk a játékban. Ezeket mind csekkolhatjátok is, ha ellátogattok a hivatalos oldalra, ahol egyébként még több infót találtok az újdonságokról.