A Fractured Lands egy 100 fős battle royale, ami mindjárt indulásánál alád tesz egy laza verdát. Az induláskor el is indul a roncsderbit, amit nem egyszerű túlélni, hiszen rengeteg stratégiai döntés vár rád.
A meccsek alatt dönthetsz úgy, hogy az autódban maradsz és azzal fogsz gyilkolni. Ebben az esetben nyilván az lesz a célod, hogy autóra szerelhető dolgokat találj. Egy új lökhárító odavág az ellenfélnek, de segít abban is, hogy te ne sérülj az ütközésnél. Ilyesmi extrákat fogsz hajtani egész meccs alatt. A verdás harcnak azonban megvan az a hátránya, hogy nem mehetsz be vele épületekbe, és ha közelharcra kerül a sor, hátrányban maradsz. A kocsi egyébként kifejezetten hangos is, így későbbi fázisokban mindenki tudni fogja, hogy hol vagy.
Gyalogosként nagyjából ugyanaz az élmény vár majd, mint bármelyik battle royale-ban, azt leszámítva, hogy a sofőrök elől mindig be kell majd menekülnöd egy-egy épületbe vagy szűkebb utcába. Egyébként fegyvereket és felszerelést fogsz keresgélni, hogy minél könnyebben megszabadulhass játékostársaidtól.
Kifejezetten érdekes csavar ez a műfajon, ami igazán az utolsó körökben jön ki. Mivel a térkép biztonságos zónája folyamatosan, véletlenszerű helyekre szűkül így előfordulhat, hogy az autójuk fejlesztésével piszmogó játékosok beszorulnak majd egy városi területre, ahol kevés haszna lesz a gépszörnyeknek. Ugyan így lehetséges az is, hogy a döntő egy hatalmas nyílt területen játszódik majd, ilyenkor pedig az autósoké lesz az előny.
Érdekes kis poszt-apokaliptikus móka lesz ez, ami jelenleg zárt béta fázisban van, és még idén nyáron megjelenik Steamre.