Biztosan mindenki emlékszik még azokra a hajdanán népszerű játékokra amikben ágyúkkal, tankokkal különféle adatok megadásával kellett kilőni egymást. Ezt a koncepciót vitték tovább anno a Worms sorozat tagjai is. A Fox Fyre egy hasonló játék, itt is mozdulatlan bunkerekből kell lőni az ellenfelet. A játék alkotója megpróbálta feldobni pár ötlettel a régi játékmentet. Egy-egy szinten mindenért pont jár: minden egyes lövésért, minden találatért, stb. Az így kapott pénzből fejleszthetünk, sőt lehetőségünk lesz további bunkerek vásárlására is (max. három). Tizenkét fajta fegyver és nyolcféle védekező eszköz áll a rendelkezésünkre, mindegyik egyedi tulajdonságokkal.
Minden bunkerhez külön-külön vásárolhatunk az előbb említett felszerelések közül. A szintek megkezdésekor hatvan másodperc áll a rendelkezésünkre, hogy elpusztítsuk az összes ellenséget, amennyiben ezt adott időn belül nem sikerül végrehajtani kezdhetjük előröl. A játék másik érdekessége a környezet, ugyanis ezek a bunkerek nem a jól megszokott szárazföldön, hanem a sarki fényen helyezkednek el (most komolyan, mit szívott az, aki ezt kitalálta?). A lövések hatására a talaj gyakran hullámzani kezd, ezzel is megnehezítve a dolgunkat, ebben az egyébként sem könnyű flashjátékban.