Ha érdeklődve (vagy unottan, de tudjuk, hogy úgy soha) olvassátok a GameStar Online-on megjelenő híreket, esetleg kommenteltek is hozzájuk, akkor biztosan elfáradt a kezetek, míg a Gran Turismo 6 autóinak teljes listája végére görgettetek.
A Polyphony Digital és a Turn 10 versenye többről szól, mint egy Call of Duty kontra Battlefield vita: az előbbi által gondozott sorozat PlayStation, míg az utóbbi-féle Xbox exkluzivítást élvez, így aki játékot választ, platformot is választ. A kettő ugyanakkor soha nem az autók mennyiségében próbálta lenyomni a másikat, és valljuk be, nekünk sem ez a legfontosabb. Mint azt a fent linkelt listán is láthatjátok, a Gran Turismo 6-ban összesen 1197 autót vezethetünk, melyek nagy része már a széria kettővel ezelőtti részében is megjelent, csak pár kattintással felturbózták egy picit.
A Forza 4-ben 500 autó volt, az Xbox One-ra megjelenő Forza 5-ben viszont mindössze 200 lesz, közölt Dan Greenawalt, a játék kreatív igazgatója. Néhány pálya szintén nem tér vissza, mert azok vagy megváltoztak, vagy eleve pontatlanok voltak.
„Szeretnénk, ha ez lenne a sztenderd a következő generációban. Nem az a célunk, hogy régi tartalmakat hozzunk át - még az autók esetében is végigcsináltuk ugyanazt a folyamatot. Volt néhány pontatlanság, néhány autó, amit a Forza 2-ből a 3-ba, majd a 4-be hoztunk át, elavult tulajdonságokkal volt felszerelve. Viszont nem volt meg az elegendő poligonszám, és nem volt egyszerű növelni a felbontást, úgyhogy inkább újracsináltuk. Néhány esetben a tulajdonságok jók voltak, és elég poligont tudtunk hozzáadni, ha kellett. Szóval eljutottunk ehhez az értékrendszerhez - ha valamelyik pálya vagy autó nem volt maximális minőségű, vagy kivettük vagy újradolgoztuk” - mondta Greenawalt.
Ha kevés a 200 autó, az 50 dolláros Season Pass megvásárlásával további 50 autót tölthetünk le a megjelenés utáni 6 hónapban.
Szerintetek is inkább a minőség számít, mintsem a mennyiség?