A For Honor alapvetően 1v1-ben egy verekedős játék, ügyesen taktikázva kell nullára csökkentenünk ellenfelünk életerejét. Nem oldalról látjuk a harcosokat, nincsenek bonyolult kombók, de kb. ennyi a különbség. Tökéletes lenne baráti összejövetelekhez is.
Ezt a Ubisoft is így gondolja, egy interjúban Jason Vandenberghe (a nagyon ijesztő hangú és külsejű, de amúgy barátságos kreatív igazgató) azt nyilatkozta, az osztott képernyő nagyon fontos a csapat számára, John Parkes, a Ubisoft France ügyvezető igazgatója pedig kijelentette, hogy minden mód játszható lesz osztott képernyővel. Mint tudjuk, egy játék sokat változhat a fejlesztés kezdete és vége között (épp a Ubisoft játékainál figyelhető meg ez nagyon jól, khm, The Division, khm), és ez is benne volt a pakliban.
A split-screen elvetését az alábbi videóban jelentette be Stephane Cardin producer, aki elsősorban az online co-op kapcsán beszélt erről. Először azt mondta, "a héten eldöntöttük, kivesszük a split-screent", majd az online co-opról beszélt, úgyhogy van még egy kis remény, hogy ha online nem is játszhatunk osztott képernyővel, lokálisan még igen, de ha csak az első mondatot nézzük, abból úgy hangzik, a funkció teljesen kikerült.
Mostantól a fontosabb játékelemek tökéletesítésére koncentrálnak. Erre, ha tartják magukat az ütemtervhez, körülbelül négy hónapjuk maradt - a For Honor február 14-én jelenik meg.