A For Honor hallatán sokan gyakorlatilag tavaly nyár óta csak azt szajkózzák, hogy "ded gaem", aztán a Ubisoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből meg az derül ki, hogy továbbra is 1 millió fölött van az aktív játékosok száma. Közülük sokan nyomják konzolon, és bizonyára nagyon örülnek is a keddi frissítésnek.
A For Honor egyik központi problémaforrását a játék mögött meghúzódó hálózati rendszer jelentette, a Ubisoft ugyanis dedikált szerverek helyett egy P2P-alapú hibrid megoldásban látta a jövőt, ez azonban nem sült el túl jól. Szerencsére belátták, hogy változásra van szükség, és még ha sokáig is tartott az átállás, a PC-sek már decemberben megkapták az új technológiát.
Az Xbox One-os és PS4-es játékosoknak egészen mostanáig kellett várni, holnap azonban nálunk is beköszönt a dedikált szerverek kora. Ezzel együtt az összes javítás is megérkezik, ugyankkor délután 3-kor kénytelenek lesznek lekapcsolni a szervereket néhány órára, hogy felálljon az új rendszer. Kis áldozat ez a tökéletesített játékmenet oltárán.
Ti nyomjátok még a For Honort? Esetleg visszanéztek most, hogy átdolgozták a rendszert?