A hónap elején érkezett már egy terjedelmes frissítés a For Honorhöz, de úgy tűnik, akkor sem tudott minden égető problémára választ adni a Ubisoft. Így PC-n holnap kiadják a következő patchet, ami a szokásos hitelesítési eljárások után érkezhet meg PS4-re és Xbox One-ra.
A legújabb verzió két fontos technikai újítást hoz, amik közül az egyik a For Honor hálózati teljesítményét javítja, még kevésbé jó internetkapcsolat esetében is. A másik a renderelési teljesítményen segít, például azzal, hogy a játék dinamikusan állíthatja majd a látvány részletességét, így a megterhelőbb pillanatokban sem fog akadozni. Ezekre a változtatásokra elsősorban azért volt szükség, mert amikor túlságosan lelassult bizonyos játékosoknál a szimuláció, az egész meccs véget érhetett.
Az egyensúly is javul az 1.06-os frissítés kiadása után, ugyanis a For Honor hat karaktere, a Peacekeeper, a Lawbringer, a Warden, a Berserker, az Orochi és a Sugoki is kisebb-nagyobb változtatásokon esett át. Ezekről itt olvashattok részletesebben, a finomhangolásokat indokló fejlesztői kommentárral együtt.
Mit gondoltok, jó irányba halad a For Honor fejlesztése?