A For Honor egy-két kisebb hibával jelent meg, de ezek közül nem mindegyik bug, hanem némelyik inkább egy fura fejlesztői döntés. Az egyik ilyet vissza is vonják a Ubisoft Montréal munkatársai.
A több különböző játékmódot magukban foglaló playlistek létezése azért is idegesítő kicsit, mert az egyes játékmódokra vonatkozó, a játékbeli fizetőeszközök megszerzésében segítő küldetéseket nehezebb teljesíteni. Emellett viszont sokaknak nem annyira tetszett a For Honor Elimination és Skirmish módja közül mindkettő, amik közül az egyikben csak a kör végén respawnolhatunk, míg a másikban akárhányszor újraéledhetünk. Ezek közül eddig csak preferenciát állíthattunk be a Deathmatch playlisten belül, de ennek ellenére megtörténhetett, hogy nem az általunk jobban kedvelt módba kerültünk.
Ez több játékosnak annyira nem jött be, a készítők pedig hallgattak rájuk ebben a kérdésben. Így egy szerveroldali frissítés segítségével a Deathmatchet különválasztják Elimination és Skirmish playlistekre, így garantáltan senkinek nem kell az általuk kevésbé szívelt móddal játszania.
Ti hogy élvezitek a For Honor multiját így két héttel a rajt után?