Már a megjelenés előtt is sokan kritizálták a kiadót azért, hogy a dedikált szerverek helyet egy speciális, P2P-alapú rendszerre építette a For Honor többjátékos módját, a stúdió azonban hitt a rendszerben. Sajnos a sorozatos kapcsolódási problémák, megszakadó meccsek és percekig tartó matchmaking a kétkedőket igazolta, nem csoda, hogy a folyamatos javítgatás, az újítások és balance-javítások ellenére már csak pár ezer aktív játékos van.
De ha már 5 évig fejlesztették a játékot, a Ubisoft nem hagyja csak úgy veszni a For Honort. A kiadó ma bejelentette, hogy komoly terveik vannak, rengeteg extrával akarják még megpakolni a játékot, és szeretnék javítani azokat a hiányosságokat is, amikkel eddig szembe kellett néznünk. Ezzel együtt a hivatalos roadmapet is megmutatták, ez alapján pedig sok minden kiderül
Augusztustól novemberig tart majd a harmadik szezon, amikor is átalakítják a harcrendszer, jön két új karakter és két új pálya, egy versenyekre szabott játékmód, valamint rengeteg apróbb javítás és kozmetikai bővítés. A negyedik szezonra időzítik az új 4v4 módot, a rangsorolt 4v4-et, a tapasztalt játékosokra szabott training módot, de természetesen itt is bővül majd a hero- és map pool is.
És hogy pontosan mikor kapunk dedikált szervereket. Majd egyszer. Mivel hatalmas feladat az egész játékot átmigrálni, egyelőre a Ubisoft sem tudott pontos választ adni a kérdésre. Az biztos, hogy dolgoznak az ügyön, közben pedig folyamatosan javítgatják majd a jelenlegi rendszert is.
Én személy szerint nagyon remélem, hogy főnixként támad majd fel hamvaiból a For Honor, mert hatalmas potenciál van benne, csak az amatőr hibák miatt ezeket nem sikerült kiaknázni.