Hirdetés

Fontos kérdést tisztáztak a Final Fantasy XVI-tal kapcsolatban

|

Lesznek akik örülni fognak ennek, másokat viszont lelombozhat a hír.

Hirdetés

Naoki Yoshida producer elég érdekes megállapításokat tett a sokak által már borzasztóan várt Final Fantasy XVI alapvetései kapcsán. Az előző számozott epizód után logikus következtetésnek tűnt, hogy a széria megmarad a hatalmas nyílt világnál, de most már úgy fest, hogy nem is tévedhettünk volna nagyobbat.

Yoshida ugyanis úgy fogalmazott, hogy a Final Fantasy XVI inkább azt a fajta zárt, területalapú megközelítést követi, mint például a Pokémon Legends: Arceus - ebben a játékban ugyan szabadon járkálhattunk az egyes helyszíneken, miután megnyíltak számunkra, de ezek kisebb, teljesen zárt térképek voltak, kizárólag gyorsutazással volt közöttük átjárás. 

Hirdetés

Azt is kiemelte ugyanakkor Naoki Yoshida, hogy bár a Final Fantasy XVI nem lesz klasszikus open world játék, azért így is sok ihletet fog meríteni a népszerű, AAA-s nyílt világú RPG-kből. Sajnos nem konkretizálta tovább a dolgot, így nem tudhatjuk, egészen pontosan milyen játékelemeket emel majd át a mainstreamből a kizárólag PlayStation 5-re érkező új Final Fantasy.

A Final Fantasy XVI kapcsán legutóbb a június eleji State of Playen kaptunk egy új előzetest:

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)