Hirdetés

Final Fantasy XIII - Lineáris labirintusok?

|

A mai napon már kapható a Final Fantasy XIII, és az is kiderült, miért nem kapott maximális pontszámot az első tesztek alapján.

Hirdetés

Az alant megtekinthető képek szerint a Final Fantasy XIII dizájnerei nem bonyolították túl a labirintusokat. Az még oké, hogy manapság dívik az egyszerűsítést a casual gamerekre fogni, de még így is van egy határ, amit nem illdomos átlépni.

Messzemenő következtetéseket azért ne vonujunk le, mert a Final Fantasy XIII alapvetően jó játék, ámbár az tény, hogy ha az összes labirintus ennyire bonyolult lenne, nem tartana sokáig kivégezni. Az egyetlen előny, ami ebből származik, hogy a végigjátszás viszonylag rövid lehetne, körülbelül emígyen:

1. Lépj be az ajtón
2. Menj előre
3. Sokáig
4. Lépj ki az ajtón

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)