Bő egy héten belül itt a Final Fantasy VII Remake megjelenése, és rengetegen várjuk kíváncsian, hogyan sikerült a széria egyik legfontosabb epizódjának felújítása. A fejlesztők hatalmas gondot fordítottak arra, hogy Midgar városa kifejezetten élőnek hasson, és a különböző városrészek egyedi külsőt kapjanak - persze ennek meg is van az ára.
Ha tárhely híján vagytok a PlayStation 4-en, de mindenképp kipróbálnátok a Final Fantasy VII Remake-et, akkor bizony kénytelenek lesztek egy kis tisztogatást tartani a telepített címeitek között, ugyanis a játéknak több mint 100 gigabájtra lesz szüksége a merevlemezeteken. Ezt látva sokan felhördültek, hogy miért vetekszik a Square Enix játékának mérete olyan címekkel, mint a Red Dead Redemption II, de a fejlesztőknek jó indokuk van:
"Ahelyett, hogy újra felhasználtunk volna környezeti elemeket a különböző helyszíneken, mint a szegénynegyed vagy a Shinra épület, úgy döntöttünk, hogy mindegyikhez külön asseteket gyártunk, hogy elérjük azt a minőséget, ami méltó a Final Fantasy VII Remake-hez."
Ez azt jelenti, hogy egészen más stílusú épületek között bolyonghattok, attól függően, hogy éppen melyik szegletét járjátok be Midgarnak. A játék munkálatainak egyik vezetője, Naoki Hamaguchi elmondta, hogy a különbségek nem csak kinézetben lesznek felfedezhetők, hiszen a különböző dizájnok zenében is érvényesülnek, nem is beszélve arról, hogy minden terület egyedi élményt kínál.
Amíg várjuk a teljes játékot, érdemes lehet ránézni a demóra, mely már elérhető a PlayStation Store-ban.