A hamarosan megjelenő FIFA Street, amelyben "kispályás" foci variációk találhatóak a FIFA 12 motorjával megy, amelyhez (többek között) hozzátettek új trükköket és cseleket.
"Amikor a FIFÁn dolgoztam, már akkor akartunk csinálni egy hasonló cselezési rendszert, azonban ahhoz rengeteg új animációs fázis kellett volna." - mondta Gary Paterson, a FIFA Street kreatív igazgatója.
"Jelenleg azon dolgozunk, hogy eldöntsük, ilyen speciális cselekre szükség lenne-e a FIFÁban. Ezek nagyon intuitív és igen látványos elemek, azonban a valós, nagypályás fociban igen ritkán fordulnak elő. Azonban a FIFA Streetben lehetnek olyan elemek, amelyeket érdemes lenne átvenni. Döntés még nincs, egyelőre teszteljük a dolgokat."
Paterson nagyon sokáig a FIFA sorozaton dolgozott, többek között neki is köszönhető az egyre növekvő népszerűség. A FIFA Street esetében nagyon közeli együttműködést folytatott a FIFA 12 designerével, Aaron Hardyval.
"Nagyon sok mindent átvettünk a FIFA 12 funkcionalitásából. A mérnökök és designerek nagyon szorosan együttműködtek. Most Aaron és csapata épp azt elemzik, mit értünk el az ő motorjukkal." - tette hozzá Gary Paterson.
Amennyiben az EASports a FIFA Streetből venne át dolgokat a FIFÁba, akkor biztosnak kell lenniük abban, hogy a feltámasztott utcai focis játék sikeres lesz - azonban egyelőre ezt még nem tudják.
"Meg kell várnunk, a játékosok mit szólnak a FIFA Street feltámasztásához. Amennyiben sikeres, úgy felsőbb szinten is el fognak gondolkodni egyes elemek átvételén. Nem én fogom eldönteni, de biztos vagyok benne, ha a FIFA Street sikeres lesz, lesz további együttműködés a FIFA csapattal."
A FIFA Street PS3-ra és Xbox 360-a jelenik majd meg március 16-án.