Hirdetés

Ilyenek voltak kedvenc játékaink helyszínei félkészen

|

A Naughty Dog egyik munkatársa indította útjára az érdekes kezdeményezést, amiben pályatervezők mutatják meg munkájuk ritkán látott szakaszát, így a Gears of War 4, vagy a Titanfall korai stádiumban járó helyszíneit is megnézhetjük.

Hirdetés

Ugyan a kiadók egyre többször teszik egy játék megjelenés előtti marketingjének részévé, hogy egy-egy videóban betekinthetünk a fejlesztés folyamatába, sok olyan lépés van, amit nem annyira ismer a nagyközönség. Egy ilyen érdekes játékfejlesztési lépésre hívta fel a figyelmet Michael Barclay, a Naughty Dog egyik munkatársa.

A pályatevezők általában nem konkrét tárgyakkal, hanem nagy, ideiglenes téglatestekkel és részleteket nélkülőző formákkal töltik ki a teret, mikor egy-egy helyszín alapvető elrendezését kezdik el kialakítani. Ezt a szakzsargon tömbözésnek, vagy angolul blockingnak nevezi, ezért adta a #blocktober nevet a hashtagnek Barclay, ahol kollégáit kérte, hogy hozzá hasonlóan mutassák meg egy-egy általuk tervezett helyszín ilyen korai változatát. A beszélgetéshez csatlakozott több más, a AAA szegmensben dolgozó fejlesztő is, így a Gears of Wars 4, a Dead Space 2, vagy éppen a Star Citizen félkész pályáiból is kaptunk egy-egy képet.

Sniper Elite 4

Payday 2

Dead Space 2

Titanfall

Gears of War 4

Star Citizen

Everybody's Gone to the Rapture

Tacoma

Bulletstorm

Yooka-Laylee

Uncharted 3

Uncharted 4

Uncharted: The Lost Legacy

Ha rákerestek a hashtagre Twitteren, akkor rengeteg egyéb képre is ráakadhattok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)