A legfőbb példa erre a Half Life 1 ami a maga idejében egy remek fps volt de jött egy felhasználói mod ami mindent kiütött a nyeregből, a mod neve természetesen a Counter-Strike és a Team Fortress Classic. Véleménye szerint ez a PC nagy erőssége a konzolokkal kapcsolatban, mert konzolra nem valósítható meg a játékosok által készített tartalom használata, hiszen így fenntartható lenne hogy egy játék hosszú éveken keresztül is népszerű legyen. Egy-két olyan kivétel van mint az Oblivion vagy a Test Drive ahol frissül ugyan a játékok tartalma, de ezek mind hivatalos anyagok. A játékosoknak rengeteg kreatív ötletük van amit a kiadóknak éri meg legjobban kihasználni, de ez egy kölcsönösen hasznos folyamat. Doug kiemelte hogy a Vale játékokat továbbra is a szokásos alakíthatóság lehetőségével fognak készülni.
Felhasználói tartalmat az új játékokba!
Az ismert Doug Lombardi a Valve egyik legismertebb embere úgy nyilatkozott hogy az új játékokból főként a játékosok által készített tartalom hiányzik és ez lehet a konzolok egyik nagy hátránya.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés