A kérdés már önmagában megérne egy misét, de azt leszámítva, hogy a Fallout 3 érettségi vizsgán az óvóhely új lelkipásztorát ismerték fel bennem, nem érzem magam erre hivatottnak. Éppen ezért foglalkozzunk inkább a játékosok (fogadjuk el, hogy ők voltak) által a Monolith fejlesztőinek szegezett kérdések özönével, amire ők legjobb tudásuk szerint válaszolnak is. A következő felvetésekre reagálnak tehát a két bácsi:
1. Alma csak ijesztget, vagy meg is sebzi a játékost?
2. Két sörétes puska lesz a játékban?
3. Hányféleképpen jelenik meg (külsőre értendő) a felnőtt Alma?
4. Mi az Alma-t megalkotó és kihasználó emberek filozófiája? Mit jelent számukra az emberiség?
5. Több mindent felrobbanthatunk majd?
6. Miként ötlitek ki a játékban látható borzalmakat? Elég beteg elme kell ehhez.
7. Miért akarja Alma megérinteni a főhőst? Védekeznie kell a játékosnak?
8. Melyik esztendőben játszódik a F.E.A.R.?
9. Milyen egy átlagos nap a Monolith-nál?
10. Hogyan jutott eszetekbe az Alma név, és miért pont azt választottátok?
11. Milyen típusú zenére számíthatunk a játékban?
12. Stokes hangját Jen Taylor (Cortana a Halo-ból) kölcsönzi?
13. Alma valójában halott?
14. Nagyobb szerepet kap az üzenetrögzítők/laptopok segítségével történő sztorivezetés? Visszajátszhatjuk majd ezeket a beszélgetéseket?
15. Milyen sört szeretnek a fejlesztők? Egyáltalán akad jófajta Washington államban?
16. Mi a legjobb abban, hogy ezen a játékon dolgozhattok?
F.E.A.R. 2: Project Origin - Kérdezd a fejlesztőket!
Szerintetek valóban játékosok írják a kérdéseket, vagy valójában a fejlesztők a saját felvetéseikre válaszolnak?
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés