Kontinensünkön február tizenharmadikán beleshetünk Alma szoknyácskája alá, miközben egyre közelebb kerülünk a F.E.A.R. 2: Project Origin megjelenéséhez, úgy izgulnak egyre jobban a játékot fejlesztő úriemberek. Reményeik szerint a második epizód melegebb fogadtatásban részesül, mint elődje. Jelen esetben nem a PC-s verzióról beszélünk, hanem annak konzolos átiratiról. Dave Matthews vezető művészeti vezetőként munkálkodik a Project Originon, véleménye szerint a konzolos verziók miatt elvesztették rajongóik egy részét. Mindhárom platform fejlesztéseit vállalaton belül koordinálják, Matthews megelőlegezte számunkra, hogy mindegyik verzió esetében szinte azonos minőségre számíthatunk, habár az asztali rendszerekre kihegyezett változat talán felülkerekedik konzolos társain, de egetverő különbségeket nem fogunk észrevenni. Mivel nem jelöltek meg elsődleges platformot sem, mindhárom verzióra ugyanakkora figyelmet fordítanak, ennek fényében bizony megváltoztatták fejlesztési menetrendjüket is. Csak nehogy addig variáljanak, amíg kénytelenek lesznek megfogalmazni egy csúszásról szóló bejelentést.