Ugyan a sorozat korábbi részeiben nem nagyon épített a közösség által létrehozott tartalmakra a Ubisoft, a Far Cry 5-höz egy egészen kiterjedt pályakészítő eszközt adtak ki, aminek segítségével a Counter-Strike legnépszerűbb pályája napokkal a rajt után bekerült az Arcade névre hallgató módba. De ezen kívül is sok érdekességet dobtak össze a játékosok a szerkesztő segítségével.
A még mindig tartó battle royale őrület kapcsán nem meglepő, hogy annak ellenére vannak már a PlayerUnknown's Battlegroundsra emlékeztető pályák, hogy az egyetlen játékos túléléséig tartó meccsek szabályrendszerét még nem sikerült lemásolni a Far Cry 5-ben. De már több olyan deathmatch-pálya van, ahol egy szigetre a levegőből leugorva érkezünk meg, hogy a pályán talált fegyverekkel aprítsuk az ellenfeleket.
Ugyan egyelőre a deathmatch, vagy a csapatos harcra épülő pályák a legnépszerűbbek, a pályaszerkesztőbe bekerült néhány olyan map is, amik a harc helyett csak egy érdekes élményt ajánlanak, ha végigmegyünk rajtuk. Így például egy játékos újraalkotta a Resident Evil 7 nyitányát, ahogy megközelítjük a Baker házat - értelemszerűen a belső terekre nem volt elég egy hét -, míg egy másik alkotó egy, a feje tetejére állított épületben hozott össze némi horror-hangulatot.
Az FPS-rajongók egyébként több ismerős helyszínen is lövöldözhetnek egymásra a Far Cry 5 többjátékos részében, ugyanis mind a Call of Duty, mind a Battlefield-széria egy-egy emlékezetes csatatere megjelent már az Arcade módban. A modderek a Battlefield 3-ból a Noshahr Canals elrendezését próbálták lemásolni, míg a Call of Duty-ból a Black Ops-szériában többször látott Nuketown ütötte fel a fejét.
De nem csak más lövöldözős játékokból merítettek az Arcade mód felhasználói: igaz, a From Software játékaiban egyáltalán nem a lőfegyvereken van a hangsúly, a Bloodborne és a Dark Souls által ihletett pályákon is jó móka lesz lövöldözni.
Nektek van már kedvenc Arcade pályátok?