Nyakunkon a Far Cry 4 megjelenés, és ha a menő előrendelői ajándékok, a közel végtelen egyjátékos tartalom vagy a zseniális interaktív weboldal nem győzött volna volna meg, hogy előrendeljétek a játékot, akkor valószínűleg hiába is próbálkozik a Ubisoft. Azért megmutatták, milyen lesz a PvP, és bizony mi ilyet még nem láttunk.
A Far Cry 4 PvP játékmódjaiból rögtön 3 is lesz, de na rohanjunk ennyire elébe a dolgoknak. A csatákban 5v5 küzdelmekre lehet számítani, egy átlagos meccs körülbelül 20 percet vesz majd igénybe. A játékosoknak mindkét frakció oldalán meg kell mutatniuk tudásukat, az eredményt pedig az összesített pontszám szabja majd meg. Az induláskor 10 különböző pálya lesz elérhető, de a későbbiekben számíthatunk majd újakra, jó eséllyel DLC formájában.
A játékosok a Golden Path vagy a Rakshasa tagjai közé állhatnak, és míg előbbiek modern fegyverekkel, kütyükkel, katonai járművekkel és robbanóanyagokkal harcolnak, a Rakshasához tartozók teljesen másként indulnak csatába. A frakció tagjai képesek állatokat megidézni, így nem csak elefántháton rongyolhatunk be a csatamezőre, de akár egy tigrist is rászabadíthatunk valamelyik ellenfelünkre. Fő fegyverük az íj, melyhez képesek speciális nyílvesszőket gyártani, amikkel gyakorlatilag akár saját magukat is képesek kilőni, de ha úgy tartja kedvük, akár láthatatlanná is válhatnak.
A megjelenéskor 3 játékmódot próbálhatunk ki. Az Outpost a Far Cry 3-ban már megismert rendszerre épít: a Golden Path megpróbál megtartani egy erődöt, míg Pagan Min katonái megpróbálják azt elfoglalni tőlük. A Propaganda egy S&D alapú harc, ahol a Golden Path próbál meg felrobbantani különböző kulcsofontosságú pontokat, a Demon Maskban pedig egy maszkot igyekszik mindkét csapat eljuttatni a saját bázisára.
Nektek hogy tetszik a Far Cry 4 többjátékos módja? Vajon ez is olyan sorsra jut, mint az előző részé?