Talán már nincsenek olyan messze azok az idők, mikor egy eszméletlen multis csata közepette egy jól bevitt rakétával egy egész tömbházakat tehetünk majd a földel egyenlővé, benne néhány esküdt ellenségünkkel, akik nem is sejtik, hogy másodperceken belül a rájuk szakadó öt emelet fog velük végezni. Vagy amikor a közelgő lánctalpasok útjába egy templomtoronyból készítünk majd barikádot. Jól hangzik, tudom. Próbálkozások voltak, vannak, lesznek, de a pusztítás szellemében mi most egy klasszikus módon komponált játékot veszünk elő, napi Játéközön.hu ajánlónk keretében. A Castle Clout egyelőre nem rendelkezik a DMM Technológia jövőbe mutató tulajdonságaival, csupán a síkidomok hiteles fizikai kölcsönhatásait képes egy szórakoztató játékban összegyúrni. Ez egész egyszerűen abból áll, hogy katapultunk megfelelő üzemeltetésével porig romboljuk a pálya másik végén összetákolt „várat", illetve lefejezzük ezek lakosait. A fent említett működtetés sem igényel különösebb szakképesítést, mivel a SPACE egyszeri lenyomására fegyverünk mozgásba lendül, másodszori megnyomásra pedig a kőgolyó is szabadjára lesz engedve. Nekünk csak a megfelelő ritmusra kell odafigyelni.
A GTA hőskorát idézi a HEIST, mai menünk második étke. A kivitelezés és a történet is hasonlít a bálványra, mivel felülnézetben, egy lopott szajréval megtömött furgonnal kell eljutnunk A-ból B-be, minket üldöző yard villogóinak fényében. A különböző balhékra egy öltönyös figura hívja fel a figyelmet, aki mellett egy munkatárs-közvetítő hölgy, és egy műszaki guru autószerelő is erősíti a csapatot. Minden küldetés egy adott mennyiségű kredittel indul, amiből végül annyi üti a markunkat, amennyi a rázós fuvar végén még a zsebünkben van. Minden ütközés pontlevonással jár, ugyanakkor a rendőrautók és a különböző figurák után extra kredit üti a markunkat. Ezekből munkaeszközünket fejleszthetjük, vagy akár segítőket is szerződtethetünk magunk mellé.