A ZeniCon... pardon, QuakeCon kiváló alkalmat nyújtott arra, hogy az id Software anyavállalata népszerűsítse azokat a játékokat, amelyek majd Bethesda logó alatt jelennek meg. Ilyen a Brink és a Fallout: New Vegas is.
Utóbbi bevallottan az első részeket idézi, hiszen egyebek mellett visszatérnek az olyan, kezdéskor választható jellemvonások, amelyek mind előnnyel, mind hátránnyal járnak. A "Four Eyes" trait például eggyel javítja karakterünk látását ha szemüveget visel karakterünk, ám cserébe okuláré nélkül vaksi lesz.
Ismét számtalan, a popkultúra részét képező utalással találkozhatunk. Ezeket a rajongók egy része imádta, a másik fele gyűlölte. Ha nem szeretnénk ilyesmivel összefutni, akkor még véletlenül se válasszuk ki karaktergeneráláskor a Wild Wasteland módosítót.
A rendezvényen egy félórás demót próbálhattak ki az érdeklődők, s beszámolók szerint nincs számottevő különbség a Fallout 3 és a Fallout: New Vegas játékmenete között. Az Obsidian nem találta fel újra a spanyolviaszt, inkább apróbb, ám annál hasznosabb finomításokat hajtott végre a játék rendszerén. Felszerelésünket például attól függetlenül teljesen rendbe tudjuk hozni, hogy milyen jártasak vagyunk a javítás területén. Képességünk inkább az amortizáció idejére van hatással.
A VATS rendszer lényegében változatlan maradt, annyi a különbség, hogy ellenfeleink némelyik ponton jobban páncélozottak (Apró pajzs szimbólum árulkodik majd erről.), s ha védettebb testrészt támadunk, nehezebb megölni őket.
Végül pedig érdemes megszemlélni a galériában fellelhető öt új képet, melyek egyikét két okból is kiemelésre érdemesnek találtam. Egyrészt így kell kinéznie egy szupermutánsnak, s nem úgy, ahogy azt a Bethesda srácai elképzelték, másrészt a képen szereplő figura nem más, mint Marcus, a Fallout 2 egyik legjobb kísérő karaktere.