A Fallout: New Vegas nem egyenlő a szintén tervezett Fallout 4-gyel, inkább tekinthető mellékágnak az eredeti Falloutok fejlesztőit tömörítő Obsidian Entertainment műhelyében készülő alkotás.
Február 11-én tehát, vagy akár még mielőtt a magazin az újságosstandokra kerülne joggal számíthatunk az első szkennelt képekre és a játékra vonatkozó konkrét információkra. Mellékesen megjegyzendő, hogy bizonytalan eredetű források állítólag kiszivárogtattak néhány, a játékmenetre vonatkozó hírmorzsát.
Amennyiben hiteld adunk ezeknek a meg nem erősített, de nem is cáfolt értesüléseknek, akkor el kell fogadjuk, hogy a Fallout: New Vegas megőrzi ugyan a Fallout 3 sajátos jellemvonásainak jelentős részét, több ponton is változtat a rajongók által megkedvelt recepten.
- Például átveszi a Dragon Age: Origins roppant népszerű eredettörténeteit. Az egyik szerint a játékos a Crimson Dragoons lobogója alatt kínai ügynökként a Hoover-gát felrobbantásán ügyködik, ám amerikai katonák zavarják meg a szabotázsakciót. Társaival együtt a kanyon egyik barlangjában keres menedéket, s más kiutat nem látván az öngyilkosság mellett dönt. Épp szájához emelné a ciánkapszulát, amikor potyogni kezdenek az atombombák... Életben marad ugyan, de Ghoul lesz belőle. Fajtája, mint köztudott roppant hosszú, akár több száz éves kort is képes megérni.
Ezt még megelőzi a karaktergenerálás, a Ghoul külsejének és statisztikáinak beállítása.
- Akinek nem tetszenek az eredettörténetek, az indíthat Lone Wanderert, egy múlt nélküli, a semmiből érkezett karaktert.
- A Fallout: New Vegas továbbra is a SPECIAL rendszerre épül, ám a nehézségi szintet feljebb emelik, s nem lehet majd az összes képességet kimaxolni.
- Visszatér a szerencsejáték, illetve megjelennek a járművek is.
- Aki arénaharcra vágyik, az megmérettetheti magát a New Vegasban üzemelő Caesar's Legion banda kolosszeumában. Persze anélkül is lehet majd fogadni, hogy harcolnánk.
Bevallom, nem hangzik rosszul, de míg hivatalosan nem erősítik meg, addig felesleges előre örülni. Apropó, Nektek hogy tetszik?