A techradar.com-nak adott interjú szemelvényeiből kiderült, hogy főként kényelmi szempontok (sokkal egyszerűbb rá fejleszteni) miatt döntöttek úgy, hogy a Mircrosoft Xbox 360-as konzolja legyen az elsődleges platform. Így nem is oly meglepő, hogy eredetileg csak X360-ra terveztek letölthető tartalmakat (DLC), ám időközben az exkluzivitás PC-re is kiterjedt.
A tervek szerint az Oblivion Knights of the Nine című, az alapjátékot több órányi játékidővel meghosszabbító, mini kiegészítőjéhez hasonló csomagokra számíthatunk, és nem fordul elő ismét az a csúfság, hogy pénzért kínálnak néhány fegyvert, vagy páncélt rejtő pakkokat. Ennél azonban sokkal fontosabb, hogy terveik vannak még a Fallout sorozattal, hiszen nem azért vették meg több millió dollárért az Interplaytől a jogokat, hogy kukába hajítsák. Mielőtt azonban bármilyen elsietett kijelentéssel élnének, előbb még be kívánják fejezni a Fallout 3-at.
Mint ilyenkor lenni szokott, megindult a találgatás. Sokakban felmerült egy Fallout MMO gondolata is, ám ők kissé elkéstek, hiszen azt az Interplay fejleszti (ezt a jogot megtartották maguknak), mégpedig a szépemlékű Troika Games (Arcanum, The Temple of Elemental Evil, Vampire: Bloodlines) társalapítója, Jason D. Anderson (A Fallout első és második epizódján is dolgozott.) irányításával.