A Bethesda Game Studios játékai nem arról ismertek, hogy készen és problémáktól mentesen kerülnek a felhasználók elé, de a Fallout 76 átlag alatti minőségben jelent meg. A pontszámok is ezt tükrözték, és a játékosok is elégedetlenek voltak.
Eltelt a megjelenés óta fél év, a helyzet valamivel jobb, de azért még mindig nem sikerült kihozni a maximumot belőle. Todd Howard az amerikai IGN-nek adott interjújában elmondta, hogy készültek erre, tudták, hogy a Fallout 76 nem fog olyan magas pontszámokat kapni, mint a sorozat korábbi részei, ahogy arra is számítottak, hogy sok lesz a bukkanó. Elismerte, hogy a kritikák megalapozottak voltak, de hozzátette, hogy sokan szimplán azért vetették meg a játékot, mert nem egy ilyen élményre (azaz nem egy multis játékra) vágytak a Bethesdától.
Howard úgy érzi, mostanra, a frissítések hatására fantasztikus lett a játék, és remek közönséget vonzott maga köré. A továbbiakban igyekeznek még jobbá tenni, a jövőbeli tartalmakkal kapcsolatos részleteket várhatóan a jövő héten, az E3 során hallhatunk.
Hogy érzitek, tényleg fejlődött a Fallout 76? Mennyi hibával találkoztok mostanában?