A Fallout 4 rendezője, Todd Howard ismét remek hírekkel szolgált és ezúttal nem csak az Xbox tulajdonosok örülhetnek, mint az előrendelői ajándék Fallout 3 esetében.
Egy interjúban Howard kitért a folyamatos játékélmény legnagyobb ellenségére, az idegesítően hosszú töltőképernyőkre. A Bethesda korábbi játékainál sem volt ismeretlen a probléma, elég csak a Skyrimre gondolni, ahol egyetlen házikóba sem tehettük be a lábunkat a loading screen bámulása nélkül. Ha minden igaz, ennek most búcsút inthetünk, a Fallout 4-ben nem csak az egyes régiók közti áthaladás lesz betöltéstől mentes, de Boston városában is szabadon barangolhatunk, az épületek nagy részébe is töltés nélkül léphetünk be.
Ilyen kijelentések mellett persze nem lehet elkerülni a bejárható terület méreteit firtató kérdéseket sem. Howard nem volt hajlandó számokkal dobálózni, de elvileg a Skyrimhez hasonló nagyságú világra kell számítani. Fontosnak érezte továbbá hozzátenni, hogy az Elder Scrolls játék esetében azért a terep nagy részét hegységek borították, ezek pedig nagy szeletet kanyarítottak le a játékos mozgásteréből. A Fallout 4-ben ettől sem kell félni, mehetünk, amerre a szem ellát.
Jó hír, reméljük még sok ilyet hallunk a Fallout 4 megjelenés napjáig.