A Londonban tartott prezentáció alatt Peter Hines elárulta, hogy a fejlesztés kezdetkor X360-on kezdtek el dolgozni, így ez a platform tekinthető vezető fejlesztési platformnak. A Fallout harmadik része stabil 30 FPS-re képes mindhárom platformon és állítólag a látvány lenyűgöző. A tervek között szerepelnek DLC-k, melyek valószínűleg az Oblivion-hoz hasonló jellegűek lesznek. A PC-s rendszerkövetelményről annyit hangzott el, hogy az Oblivion gépigényéhez hasonló személyi számítógépre lesz szükség, ha szeretnék futtatni a játékot, hiszen a fejlesztéskor nem az volt a cél, hogy egy Crysis-t üssenek össze. Említésre méltó információ, hogy jelenleg a Fallout 3 tesztelése zajlik és az ellenőrzés során sorra vágják ki a nem tetsző részeket, azonban az új ötleteket meg sorra implementálják be, szóval nem lesz karcsúbb a harmadik rész.