Hirdetés

Fallout 3 grafikai tuning útmutató

|

Több olvasónk is érdeklődött a Fallout 3 grafikai feljavításával kapcsolatos útmutató iránt, nos, lehet bütykölni.

Hirdetés

Felfokozott izgalmi állapotban lestük a Fallout harmadik epizódjához beígért aprócska frissítést, melynek megjelenése még nagyobb hullámokat, felháborodást keltett, legutóbbi atomszennyezett környezetbe tett látogatásunk során nem véletlenül karakterizáltuk, hogy érdemes türelemmel várni a következő sebtapaszra. Szegény gőzösök, nehezen megkerülhető automatikus frissítés keretében leszívták a vakolóanyagot, majd rájuk szakadt a plafon, vérnyomásuk szabadon emelkedhetett az egekig. Noh kérem, pihentessük tragikomédiánk legújabb fejezetét és adjunk hatalmas grafikai löketet a Fallout 3-nak. Megjelenése után hozzáértők gyorsan megtalálták, milyen konfigurációs fájlokat szükséges megerőszakolni annak érdekében, hogy az asztali masinákra kidobott verzió látványosan szebben mutasson. Néhány GSO olvasó persze hetekkel korábban rátalált a rövid 'csináld magad' tanfolyamra, akik lemaradtak, vagy továbbra sem találják a néhány lépésből álló útmutatót most figyeljenek.

Keressük meg gépünkön a FALLOUT.ini névre hallgató fájlocskát és egy határozott mozdulattal nyissuk meg. Itt található:

Windows Vista: C:UsersUsernameDocumentsMy GamesFallout3
Windows XP: C:Documents and SettingsUsernameMy DocumentsMy GamesFallout3

Miután elénk tárult a fájl tartalma a következő bejegyzésekkel érdemes szórakoznunk Óvatosan! Mielőtt nekiesnétek a különböző értékek változtatásához, készítsetek egy biztonsági mentést az eredeti ini fájlról. Mindenki saját felelősségére használja!

  • uGridsToLoad=5 (A nagyobb érték növeli a belátható távolságot, valamint a tőlünk távolabb eső elemek kirajzolását)
  • uNumDepthGrids=1 (Állítsuk 3-ra ha az uGridsToLoad nagyobb, mint 9)
  • iMinGrassSize=80 (Minél alacsonyabb az értéke, annál dúsabb a fű)
  • fGrassFadeRange=6000.0 (Megadja milyen távolságban rajzolódjon ki a fű)
  • bForceFullLOD=0 (1-re állítva részletesebb Level of Detail)
  • iTreeClonesAllowed=1 (A 0 érték esetén kizárólag speciális fákkal találkozunk)
  • iShadowMapResolution=256 (A 2048 érték jelenti a legjobb grafikát; erősen támogatott kétszeres szorzóval lépdelni)
  • iShadowFilter=0 (2-ra állítva árnyékot kapnak a szélek)
  • iActorShadowExtMax=10 (A nagyobb érték növeli a külső pályarészeken található árnyékokat)
  • iActorShadowIntMax=10 (A nagyobb érték növeli a belső pályarészeken található árnyékokat)
  • bShadowsOnGrass=0 (1-re állítva árnyékot kap a fű) 

falloutgraph.jpg


További képekkel kerülhettek köszönőviszonyba a PCGH oldalán.
Munkatársaik megnövelt LOD és uGridsToLoad=19, iMinGrassSize=40, fGrassFadeRange=120000 beállítások mellett tesztelték a játékot (E8500 @ 3.6 GHz, 4 GB DDR2-800, HD 4870 1024 MB). A megváltoztatott beállítások után 1920 x 1200 felbontásban 4x FSAA/16:1 AF beállítások mellett egyes helyeken 20 fps alá kúszott számlálójuk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)