A Develop konferencia során sikerült a Gamespot munkatársának mikrofonvégre csípnie Georg Backer producert, aki a Fable 3 audio részéért felel.
Az említett úriember elárulta, hogy szemben a Fable 2 36 órányi szinkronizált dialógusával a Fable 3 már több mint 47 órányi párbeszédet fog tartalmazni. Meglepő módon nem a történethez, a küldetésekhez, vagy épp a harchoz kapcsolódó szöveg teszi ki az anyag nagy részét, hanem az MI által vezérelt 30-40 karaktertípus egymás közötti csevegése. Így válik majd életszerűvé a város utcáin való baktatás, hiszen nem csak a játékos karakterére, hanem egymásra is reagálnak a lakosok. A cél, hogy ne hallja a játékos újra és újra ugyanazt a pletykát a kofáktól.
Három író, kb. 460 ezer szóból álló anyagát 80 színész mondja fel.
Nem tartozik ugyan szorosan a témához, de érdemes megemlíteni azt is, hogy a fejlesztők kihajították a szerintük zavaró 2D-s felhasználói kezelőfelületet, s helyére a Sanctuary névre keresztelt, egyetlen gombnyomással bármikor előhívható, világtérképpel és utazási lehetőségekkel felvértezett játékbeli szobát ültették. Itt öltöztethetjük át hősünket és szerelhetjük fel másik fegyverrel.